Case CX75C SR

Case CX75C SR
  • Önsúly: 7988 kg
  • Ásómélység: 4630mm

 

SZAKÉRTŐK A VALÓ VILÁGNAK
1842 ÓTA

  • 1842 – Megalakul a Case.
  • 1869 – Az első Case hordozható gőzgép megszületik, úttörés az útépítésben.
  • 1957 – A világ első gyárilag integrált kotró-rakodója, egy újítás a Case iparágában.
  • 1969 – A Case megkezdi a rakodó-kotró gyártását.
  • 1992 – A Sumitomo beszállítóvá válik a Case Corporation számára.
  • 1998 – Globális szövetség jön létre a Case Corporation és a Sumitomo között.
  • 2001 – A Case bemutatja az első CX kotrógépeket, új “gondolkodó gépek,” amelyek növelik a termelékenységet a fedélzeti intelligens funkciók révén. A termék elnyeri a Japán Design Akadémia «Good Design Award» díját.
  • 2007 – A CX210B modell elismerést kap.
  • 2013 – A Case bemutatja a vadonatúj CX-C sorozatú Midi és kotrógépeit, amelyek tovább növelik a termelékenységet a fedélzeti intelligens funkciók révén.
  • 2015 – A Case piacra dobja az új “D sorozatú” Tier 4 végső/ EU Stage IV lánctalpas kotrógépeit.

 

TIER 4 FINAL – KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

EGYEDÜLÁLLÓ TIER 4 FINAL TECHNOLÓGIA!
Nincs DPF regeneráció – kizárólag DOC megoldás.

Midi gépeink megfelelnek a Tier 4 Final szabványoknak anélkül, hogy Dízel Részecskeszűrőt (DPF) igényelnének. Ez azt jelenti, hogy nincs szükség szűrőregenerálásra, üzemanyag égetésére a részecskék elégetéséhez, és drága DPF-csere sem szükséges. A kibocsátást minimalizálja az üzemanyag-fogyasztás csökkentése egy hatékony közös nyomócsöves motorral és egy fejlett, változó szabályozású, hűtött kipufogógáz-visszavezető rendszerrel (Cooled EGR). Ezután egy Dízel-Oxidációs Katalizátor (DOC) kémiai reakcióval csökkenti a kipufogógázban található szennyező anyagokat. A DOC-ot nem kell cserélni; a gép teljes élettartamán át kitart. Ez a rendszer rendkívül hatékony és egyszerű.

A teljesítmény mindig rendelkezésre áll…

A C-sorozatú közepes méretű kotrógépek egy rendkívül megbízható, 4 hengeres, 56 lóerős Isuzu motorral vannak felszerelve. A turbófeltöltő rendszer és az intercooler azonnali és erőteljes választ biztosít a terhelésre, és hozzájárul ahhoz, hogy minden üzemanyagcseppből maximális teljesítményt nyerjen ki.

…és az üzemanyag csak akkor kerül felhasználásra, amikor tényleg szükséges!

A szabványos automatikus alapjárat-csökkentő rendszer (Auto-Idle) üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást azáltal, hogy 5 másodpercnyi inaktivitás után automatikusan csökkenti a motor fordulatszámát (akár 1200-as fordulat/perc értékre). Ha az inaktivitás tovább tart, az automatikus alapjárati leállító funkció érzékeli a folyamatos alacsony alapjáratot, és automatikusan leállítja a motort, ezzel tovább csökkentve az üzemanyag-felhasználást és a kibocsátást. Ez a funkció meghosszabbítja a szervizintervallumokat, csökkenti az üzemeltetési költségeket, és növeli a gép értékét, mivel kevesebb üzemóra gyűlik fel. Mind az Auto-Idle, mind az automatikus alapjárati leállító funkció könnyedén kikapcsolható a műszerfalon.

Három különböző munkamód további üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé teljesítményromlás nélkül:

  • A – AUTO MÓD: Leginkább simító, emelő és precíziós munkákhoz ideális.
  • H – NEHÉZ MÓD: Optimális egyensúlyt biztosít a termelékenység és az üzemanyag-hatékonyság között.
  • SP – SEBESSÉGI PRIORITÁS MÓD: Extra sebességet és erőt nyújt a legnagyobb igénybevételt jelentő feladatokhoz, amelyek maximális termelékenységet követelnek.

 

A lényeg a termelékenység

GYORSABB MUNKACIKLUSOK
Nagy teljesítményű hidraulika
A nagyobb hidraulikaolaj-áramlás (148 l/perc, +9%) 7%-kal gyorsabb működést eredményez az előző szériához képest. Az extra áramlás növeli a kar szakítóerejét (+3%), javítva ezzel az ásási teljesítményt:

  • Vödör szakítóerő: 56,9 kN
  • Kar szakítóerő: 39,5 kN

Az innovatív szivattyú-átmenet-csökkentő vezérlőrendszer egy nagyon pontos megoldás, amely folyamatosan figyeli a gép működését, és ahol lehet, csökkenti a szivattyú terhelését. Ennek eredményeképpen a hidraulikus teljesítmény szükség szerint áll rendelkezésre, és az üzemanyag-fogyasztás minimálisra csökken.

NÖVELT STABILITÁS
Újratervezett tolólap
A hosszabb tolólap növeli a stabilitást lejtőkön végzett munkák során, és lehetővé teszi, hogy a gép magasabb halmokra is felkapaszkodjon. Továbbá, a lap görbülete úgy lett kialakítva, hogy a sár ne rakódjon fel a lap keretére.



NAGY FENNTARTHATÓSÁG


MINDEN IGÉNYHEZ

Eltolt kar:
Növeli a munkaterületet anélkül, hogy a gépet újra kellene pozicionálni. Kényelmes oldalsó ásás, köszönhetően a kiváló rálátásnak a munkát végző kanálra vagy tartozékra. A minimális munkatávolság lehetővé teszi a műveletek elvégzését nagyon szűk helyeken.

Mono kar:
2920 mm-en tud dolgozni (1630 mm elülső forgás + 1290 mm hátsó forgás). A nagyobb ásókhoz hasonló mono kar kialakítása kiemelkedő robusztusságot és megbízhatóságot biztosít.

Forgó kar:
Kiváló manőverezhetőség és maximális elérhetőség. A nagyméretű forgási szögek (balra 80°; jobbra 45°) és a kiváló láthatóság minden irányba hozzájárul a termelékenység növeléséhez.

 

TÖBB MUNKAMÓD

ÜZEMANYAG UTÁNPÓTLÁS NÉLKÜL
Nagyobb üzemanyagtartály
120 literes üzemanyagtartály: 20%-kal nagyobb, mint a B-sorozatban, ami több üzemidőt eredményez. Az opcionális üzemanyagtartály-utántöltő szivattyú növeli az operátor elégedettségét.

 

   

CX75C SR

CX80C MSR

Eltolt kar

Rövid kar

1,69 m

 

Hosszú kar

2,19 m

 

Mono kar

Rövid kar

1,75 m

 

Hosszú kar

2,10 m

 

Forgó kar

Rövid kar

 

1,69 m

Hosszú kar

 

2,19 m



BIZTONSÁG

KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

Kiváló kilátás
Minden a szemed előtt

Kabin láthatóság
A nagy kabin hatalmas üvegfelülete kiemelkedő látómezőt biztosít minden irányban, így könnyebbé és biztonságosabbá teszi a munkát a kanál vagy a tartozékok mellett. A bal pillért eltávolították, és a bal oldali, az elülső és a jobb oldali üvegfelületek jelentősen megnövekedtek.

Dolgozz biztonságosan szűk helyeken
A rövid far és az elülső forgási sugár kialakítása a C-sorozatú közepes méretű ekszkavátorokat a legjobb megoldássá teszi a hatékony munkavégzéshez zárt helyeken. A kompakt kialakítás minimalizálja a zavarokat városi és úti munkaterületeken, valamint csökkenti annak lehetőségét, hogy a gép felső szerkezetének forgatásakor valaminek neki ütközzön.
Az új kabin sima és kerek formatervezését a maximális megbízhatóság és funkcionalitás érdekében tanulmányozták. A CX75C SR kevesebb mint 3 méter széles területen is képes dolgozni!

 

KÉNYELMES ÉS BIZTONSÁGOS KABIN

Hosszan tartó munkavégzésre tervezve

Kiemelkedő tágasság
Ugyanaz a kabin, mint a nagyobb CASE ekszkavátoroknál, ami azt jelenti:

  • 7%-kal szélesebb kabin – 11%-kal több lábtér
  • A joystick kar és a haladási kar közötti távolság 31%-kal nőtt!

Javított kényelem és tartósság
Az újra tervezett kabin nemcsak biztonságosabb, hanem kényelmesebb és tartósabb is.
A kabinra ható ütések és rezgések hatékonyan elnyelődnek a 4 pontos folyadékos rögzítési rendszeren,
ami kellemes utazást biztosít és csökkenti a zajszintet a kabin belsejében.
A kabin szerkezete most négyzet keresztmetszetű pillérekkel rendelkezik,
amelyek hozzájárulnak a robusztusságához és tartósságához.

A biztonság az első
A C-sorozatú közepes méretű ekszkavátorok kabinja teljesen újratervezett,
megfelel a ROPS és FOPS 1. szintű biztonsági szabványoknak, és biztosítja a legjobb osztályú kezelővédelmet.
FOPS 2. szintű, valamint elülső kővédő védelmek opcionális lehetőségekként elérhetők.

Biztonságos kabinhozzáférés
Az ergonomikus kapaszkodók, a széles ajtó és az új lépések a futóművön együtt
könnyűvé és biztonságossá teszik a kabinba való bejutást.

A KEZELŐK MEGÉRDEMLIK

HASZNÁLAT KÖNNYEDSÉGE

Több funkció
A standard színes monitor kényelmesen elhelyezett, így könnyen olvasható, de a lehető legkevésbé befolyásolja a front és a jobb oldali láthatóságot.
Minden gép hatékony automata légkondicionálóval van felszerelve, amely 6 szellőzőnyílással kellemes klímát teremt a kabinban, és 430 m³/s sebességgel áramoltatja a levegőt. Az új légkondicionáló nemcsak 20%-kal erősebb, mint a B-sorozat rendszere, hanem csendesebb is.
A Proporcionális vezérlésű első és második segédhidraulika körök maximális kezelhetőség és kényelem érdekében rendelhetők, amikor a gép hidraulikus működtetésű tartozékokkal van használva.
A hátsó és oldalsó kamerák további érdekes funkciók, amelyek növelik a biztonságot a munkaterületen, és csökkentik a kezelő fáradtságát.

 

KÖNNYŰ KARBAN TARTÁS

BIZTONSÁGOS ÉS KÖNNYŰ KARBANTARTÁS
A hidraulikus rendszer, szűrők, motor és radiátorok könnyen hozzáférhetők a földszintről, lehetővé téve az intuitív, biztonságos és gyors karbantartási műveleteket. A gép teljes elrendezését optimalizálták, a karbantartás egyszerűsítésére prioritást adva. Az eredmények kiemelkedőek: 40%-os javulás a SAE karbantartási indexben!

Kényelmes hozzáférés a kabinból
A légkondicionáló belső recirkulációs szűrője és a biztosítéktábla most könnyen hozzáférhető a kabin belsejéből.

Egyszerűsített diagnosztika
A beépített monitor rendszer tartalmaz egy önellenőrző rendszert, amely figyelmezteti a kezelőt eltömődött levegő-, olaj- vagy hidraulikus szűrők esetén, és emlékeztetőket küld a esedékes karbantartásra, megelőzve ezzel a gép károsodását.

Hosszú karbantartási időszakok
A kis koromkibocsátású égési rendszer és a regeneráció hiánya minimalizálja az olaj degradációját és biztosítja a hosszabb olajcsere időszakokat.

 

FŐ OKOK, HOGY MIÉRT VÁLASSZA A CX C-SOROZATÚ HIDRAULIKUS EXKAVÁTOROKAT

ZÖLD TELJESÍTMÉNY

  • Tier 4 Final DPF nélkül
  • Alacsony üzemanyag-fogyasztás
  • Alacsony karbantartási költségek

MAGAS TERMELÉKENYSÉG ÉS VERSZATILITÁS

  • Több hidraulikus teljesítmény
  • Javított irányíthatóság: gyors válaszidejű vezérlések és javított egyidejű mozgások
  • Nagyobb ásási erő
  • Nagyobb sokoldalúság a 3 különböző boom típussal
  • Kiváló emelési kapacitás

KÖNNYŰ KARBA TARTÁS

  • Földszintről történő hozzáférés
  • Egyszerűsített diagnosztika
  • Könnyű kabin tisztítás

KIVÁLÓ KÉNYELEM AZ OPERÁTOR SZÁMÁRA

  • Nagy belső tér
  • További funkciók
  • Kiváló láthatóság
  • Praktikus tárolórekeszek

CSÚCS SZINTŰ BIZTONSÁG

  • ROPS és FOPS 2. szint
  • Javított láthatóság

 

TELEMATIKA

CASE® KONSTRUKCIÓ

SiteWatch

A TUDOMÁNYOS RÉSZ

A CASE SiteWatch telematikai rendszere egy csúcstechnológiás vezérlőegységet használ, amely minden gépre fel van szerelve, hogy összegyűjtse az adott gépből és a GPS műholdaktól származó információkat. Ez az adat vezeték nélküli úton kerül továbbításra a mobil kommunikációs hálózatokon keresztül a CASE Telematics Web Portálra.

SiteWatch: központosított flottakontroll előnyei az Ön keze ügyében

Mérje valódi eszköz- rendelkezésre állását és optimalizálja azt

  • Eliminálja a “phantom flottát”: A SiteWatch lehetővé teszi, hogy azonosítsa a tartalék egységeket vagy az alulhasznált gépeket minden helyszínen.
  • Képes legyen újra allokálni az egységeket, ahol nagyobb szükség van rájuk.
  • A jövőbeli karbantartási tervezés egyszerűbb, mivel a ténylegesen ledolgozott órák mindig elérhetők.
  • Terjesztheti a SiteWatch előnyeit a flottája többi részére is: A SiteWatch más márkájú egységeken is telepíthető.

Kihívás a Teljes Birtoklási Költséggel!

  • A különböző géptípusok üzemanyag-felhasználásának összehasonlítása lehetővé teszi, hogy a megfelelő berendezést válassza.
  • Takarítson meg szállítási költségeket a tervezett és csoportos karbantartási feladatokkal.
  • Béke a léleknek, optimalizált üzemidő és alacsonyabb javítási költségek a megelőző karbantartás révén: például értesítést kaphat, ha a motor szervizelésre szorul, elkerülve ezzel a zavaró leállásokat.
  • Képes legyen összehasonlítani az eszközének megtérülését különböző helyszíneken.
  • A berendezéseket csak munkavégzés ideje alatt használják. Beállíthat értesítéseket, hogy tudja, ha hétvégén vagy éjszaka használatban van.
  • Integrálja a programozott karbantartási csomagot, hogy biztos lehessen benne, hogy minden gép a megfelelő helyen van a megfelelő időben.

További Biztonság, Alacsonyabb Biztosítási Díjak

  • Tartsa távol a tolvajokat: eltántorítja őket az eszközének megtámadásától, mert geolokalizált. A SiteWatch rejtve van, így a tolvajok nem találják meg gyorsan.
  • A flottája csak ott használható, ahol Ön dönt. Meghatározhat egy virtuális kerítést, és e-mailt kaphat, amikor egy gép elhagyja ezt a területet.




ALAPFELSZERELTSÉG

MOTOR

  • Tier 4 végső (III b szakasz) Isuzu au-4le2x motor
    • 41,2 kW
    • 2,21 hydraulika
  • Víz hűtésű, 4 ütemű dízel, 4 hengeren egy sorban
  • Nagy kapacitású üzemanyagtartály: 120 l
  • Auto-idle és egygombos üzemmód
  • Üresjárati leállító rendszer

HÁTSÓKÖZPONT

  • Két sebességes hidrosztatikus meghajtás,
    • változó térfogatú axiális dugattyús motorral
    • automatikus sebességváltással
  • Mechanikai tárcsafékek olajfürdőben
  • Végátvitel bolygómű csökkentéssel olajfürdőben

HYDRAULIKUS RENDSZER

  • Nyitott középpontú rendszer, két változó térfogatú axiális dugattyús szivattyúval
    • szabályozó rendszer gyors ciklusokhoz és egyidejű mozgásokhoz

      • 1 független fogaskerék szivattyú a dózerlap működtetéséhez
  • Kiegészítő csillapító vezérlés
  • 3 üzemmód (automatikus, nehéz, sebességprioritás)

ALVÁZ

  • 450 mm acél lánctalpak
  • 450 mm dózerlap
  • 4 rögzítési pont a könnyű szállításhoz
  • Lépcső az alváza alatt a kabin könnyű megközelítéséhez

ÜZEMELTETŐ ÁLLOMÁS

  • ROPS & FOPS 1. szint
  • Biztonsági üveg az összes ablakhoz
  • Egygombos zár elülső ablakhoz
  • Szélvédő törlő és mosó
  • 7″ teljes színű LCD monitor kijelző
  • Hátsó nézet kamera
  • Oldalsó nézet kamera
  • Automatikus klímavezérlés
  • Teljesen állítható mechanikus felfüggesztésű ülés
  • 1 munkalámpa a karon
  • 1 munkalámpa a kabin tetején




 

CX75C SR Mono kar

CX75C SR Eltolt kar:

CX80C MSR Forgó kar

Felépítmény

     

FOPS 2. szint

X

STD.

X

Kar 2.19 m (mono kar)

X

N.A.

X

Kar 2.10 m (eltolt kar)

N.A.

X

N.A.

Elülső kővédő (OPG 2. szint)

X

X

X

Elülső hálós védő

X

X

X

ALVÁZ

     

450 mm gumilánctalpak

X

X

X

450 mm gumilink lánctalpak

X

X

X

600 mm acéllánctalpak

X

X

X

ÜZEMELTETŐ ÁLLOMÁS

     

Elektromos üzemanyagtöltő szivattyú

X

X

X

FM/AM rádió

X

X

X

HYDRAULIKUS RENDSZER

     

Kar és védőszelep biztonsági szelep & figyelmeztető berendezés biztonságos emelési műveletekhez

X

X

X

Vödör vagy csápos áramkör

X

X

X

Alacsony áramlás – elektromos arányos vezérlés

X

N.A.

X

Kalapács áramkör hidraulikus vezérlése (Mono boom – pedál vezérlés)

X

N.A.

X

Kalapács áramkör elektromos arányos vezérlése (Mono boom – joystick vezérlés)

X

N.A.

X

Kalapács/magas áramlású áramkör elektromos arányos vezérlése (Mono boom – kétirányú olajáram)

X

N.A.

X

Kalapács áramkör hidraulikus vezérlése (Offset boom – pedál vezérlés)

N.A.

X

N.A.

Kalapács áramkör elektromos arányos vezérlése (Offset boom – joystick vezérlés)

N.A.

X

N.A.

Kettős hatású áramkör elektromos arányos vezérlése (Offset boom – kétirányú olajáram)

N.A.

X

N.A.

EGYÉB OPCIONÁLIS FELSZERELTSÉG

     

Site Watch Telematics

X

X

X

Szikraelnyelő rendszer

X

X

X

CX C-SOROZAT HIDRAULIKUS KOTRÓK

CX75C SR – CX80C MSR

MŰSZAKI ADATOK

MOTOR

TELJESÍTMÉNY
Motor típusa:
ISUZU AP-4LE2X

Utazási sebességek (automatikus sebességváltás)
Névleges forgatónyomaték (kW):
41,2

  • Magas (km/h):
    5,1 (2000 min¹)
  • Alacsony (km/h):
    3,2

ISO 14396

Maximális forgatónyomaték (Nm):
193 (1800 min¹)
Húzóerő (kN):
59,5

ISO 9249
Kibocsátási szint:
Tier 4 Final / Stage IIIB
Kapaszkodó képesség:
70% (35°)
Hengerűrtartalom (cc):
2179

KAPACITÁSOK

ÜZEMANYAG TARTÁLY (l):
120

Hidraulikus rendszer (l):
96,3

Maximális olajáram (l/min):
2 x 74

Motorolaj (l):
11,5 (2000 min¹)

Hűtőrendszer (l):
12,2

HIDRAULIKUS RENDSZER

Munkakör (MPa):
29,4
Forgási kör (MPa):
22,6
Utazási kör (MPa):
29,4

Pilóta szivattyú (1 fogaskerék szivattyú)
Maximális olajáram (l/min):
18
Munkakör nyomás (MPa):
3,9

Kiegészítő szivattyú (1 fogaskerék szivattyú)
Maximális olajáram (l/min):
35,4 (2000 min¹)
Munkakör nyomás (MPa):
23,5

Maximális forgási sebesség (min¹):
10,4

Munkamód kijelzés:
(SP, H, Auto)



CX75C SR MŰSZAKI ADATOK

 

 

MONOKAR

ELTOLT KAR

 

Kar 1,69 m

Kar 2,19 m

Kar 1,75 m

Kar 2,10 m

Műszaki adatok

mm

mm

mm

mm

A. Kabin magasság

2760

2760

2860

2860

B. Összes magasság (felszereléssel)

2760

2860

2970

3160

C. Összes hossz (felszereléssel)

5755

6340

5945

5875

D. Összes hossz (felszerelés nélkül)

3410

3410

3410

3410

E. Felső szerkezet teljes szélessége

2270

2270

2270

2270

F. Alváz teljes szélessége

2320

2320

2320

2320

G. Futómű nyomtáv

1870

1870

1870

1870

H. Szabványos talp szélessége

450

450

450

450

I. Mászó lánc teljes hossza

2845

2845

2845

2845

J. Tengelytáv (kerekek közötti távolság)

2210

2210

2210

2210

K. Magasság a felső szerkezet alatt

750

750

750

750

L. Minimális szabad magasság

360

360

360

360

M. Forgási (hátsó) sugár

1290

1290

1290

1290

N. Minimális elülső forgási sugár

1630

1970

2130

2360

O. Tolólap magassága

450

450

450

450

P. Tolólap szélessége

2320

2320

2320

2320

*Offset 0 / Offset max bal

 

CX80C MSR MŰSZAKI ADATOK

 

 

FORGÓ KAR

 

Kar 1,69 m

Kar 2,19 m

Műszaki adatok

mm

mm

A. Kabin magasság

2760

2760

B. Összes magasság (felszereléssel)

2760

2760

C. Összes hossz (felszereléssel)

6680

6730

D. Összes hossz (felszerelés nélkül)

3410

3410

E. Felső szerkezet teljes szélessége

2270

2270

F. Alváz teljes szélessége

2320

2320

G. Futómű nyomtáv

1870

1870

H. Szabványos talp szélessége

450

450

I. Mászó lánc teljes hossza

2845

2845

J. Tengelytáv (kerekek közötti távolság)

2210

2210

K. Magasság a felső szerkezet alatt

750

750

L. Minimális szabad magasság

360

360

M. Forgási (hátsó) sugár

1680

1680

N. Minimális elülső forgási sugár

2790

3030

O. Tolólap magassága

450

450

P. Tolólap szélessége

2320

2320





Ásási teljesítmény

CX75C SR

Műszaki adatok

MONOKAR: 1.69 m

MONOKAR: 2.19 m

ELTOLT KAR: 1.75 m

ELTOLT KAR: 2.10 m

Kar ásási erő (KN)

39.5

33.8

39.4

34.7

Vödör ásási erő (KN)

56.9

56.9

56.9

56.9

A. Maximális elérési távolság (mm)

6410

6890

6500

6790

B. Maximális ásási mélység (mm)

4130

4630

4250

4600

C. Maximális ásási magasság (mm)

7370

7770

7380

7590

D. Maximális kiemelési magasság (mm)

5280

5670

5310

5520

E. Maximális dozerlapát emelés a talaj felett (mm)

440

440

440

440

F. Maximális dozerlapát süllyesztés a talaj alatt (mm)

280

280

280

280



CX80C MSR

Műszaki adatok

FORGÓ KAR: 1.69 m

FORGÓ KAR: 2.19 m

Kar ásási erő (KN)

39.5

33.8

Vödör ásási erő (KN)

56.9

56.9

A. Maximális elérési távolság (mm)

6410

6890

B. Maximális ásási mélység (mm)

4130

4630

C. Maximális ásási magasság (mm)

7370

7770

D. Maximális kiemelési magasság (mm)

5280

5670

E. Maximális dozerlapát emelés a talaj felett (mm)

440

440

F. Maximális dozerlapát süllyesztés a talaj alatt (mm)

280

280