- Önsúly: 7988 kg
- Ásómélység: 4630mm
SZAKÉRTŐK A VALÓ VILÁGNAK
1842 ÓTA
- 1842 – Megalakul a Case.
- 1869 – Az első Case hordozható gőzgép megszületik, úttörés az útépítésben.
- 1957 – A világ első gyárilag integrált kotró-rakodója, egy újítás a Case iparágában.
- 1969 – A Case megkezdi a rakodó-kotró gyártását.
- 1992 – A Sumitomo beszállítóvá válik a Case Corporation számára.
- 1998 – Globális szövetség jön létre a Case Corporation és a Sumitomo között.
- 2001 – A Case bemutatja az első CX kotrógépeket, új “gondolkodó gépek,” amelyek növelik a termelékenységet a fedélzeti intelligens funkciók révén. A termék elnyeri a Japán Design Akadémia «Good Design Award» díját.
- 2007 – A CX210B modell elismerést kap.
- 2013 – A Case bemutatja a vadonatúj CX-C sorozatú Midi és kotrógépeit, amelyek tovább növelik a termelékenységet a fedélzeti intelligens funkciók révén.
- 2015 – A Case piacra dobja az új “D sorozatú” Tier 4 végső/ EU Stage IV lánctalpas kotrógépeit.
TIER 4 FINAL – KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
EGYEDÜLÁLLÓ TIER 4 FINAL TECHNOLÓGIA!
Nincs DPF regeneráció – kizárólag DOC megoldás.
Midi gépeink megfelelnek a Tier 4 Final szabványoknak anélkül, hogy Dízel Részecskeszűrőt (DPF) igényelnének. Ez azt jelenti, hogy nincs szükség szűrőregenerálásra, üzemanyag égetésére a részecskék elégetéséhez, és drága DPF-csere sem szükséges. A kibocsátást minimalizálja az üzemanyag-fogyasztás csökkentése egy hatékony közös nyomócsöves motorral és egy fejlett, változó szabályozású, hűtött kipufogógáz-visszavezető rendszerrel (Cooled EGR). Ezután egy Dízel-Oxidációs Katalizátor (DOC) kémiai reakcióval csökkenti a kipufogógázban található szennyező anyagokat. A DOC-ot nem kell cserélni; a gép teljes élettartamán át kitart. Ez a rendszer rendkívül hatékony és egyszerű.
A teljesítmény mindig rendelkezésre áll…
A C-sorozatú közepes méretű kotrógépek egy rendkívül megbízható, 4 hengeres, 56 lóerős Isuzu motorral vannak felszerelve. A turbófeltöltő rendszer és az intercooler azonnali és erőteljes választ biztosít a terhelésre, és hozzájárul ahhoz, hogy minden üzemanyagcseppből maximális teljesítményt nyerjen ki.
…és az üzemanyag csak akkor kerül felhasználásra, amikor tényleg szükséges!
A szabványos automatikus alapjárat-csökkentő rendszer (Auto-Idle) üzemanyagot takarít meg és csökkenti a károsanyag-kibocsátást azáltal, hogy 5 másodpercnyi inaktivitás után automatikusan csökkenti a motor fordulatszámát (akár 1200-as fordulat/perc értékre). Ha az inaktivitás tovább tart, az automatikus alapjárati leállító funkció érzékeli a folyamatos alacsony alapjáratot, és automatikusan leállítja a motort, ezzel tovább csökkentve az üzemanyag-felhasználást és a kibocsátást. Ez a funkció meghosszabbítja a szervizintervallumokat, csökkenti az üzemeltetési költségeket, és növeli a gép értékét, mivel kevesebb üzemóra gyűlik fel. Mind az Auto-Idle, mind az automatikus alapjárati leállító funkció könnyedén kikapcsolható a műszerfalon.
Három különböző munkamód további üzemanyag-megtakarítást tesz lehetővé teljesítményromlás nélkül:
- A – AUTO MÓD: Leginkább simító, emelő és precíziós munkákhoz ideális.
- H – NEHÉZ MÓD: Optimális egyensúlyt biztosít a termelékenység és az üzemanyag-hatékonyság között.
- SP – SEBESSÉGI PRIORITÁS MÓD: Extra sebességet és erőt nyújt a legnagyobb igénybevételt jelentő feladatokhoz, amelyek maximális termelékenységet követelnek.
A lényeg a termelékenység
GYORSABB MUNKACIKLUSOK
Nagy teljesítményű hidraulika
A nagyobb hidraulikaolaj-áramlás (148 l/perc, +9%) 7%-kal gyorsabb működést eredményez az előző szériához képest. Az extra áramlás növeli a kar szakítóerejét (+3%), javítva ezzel az ásási teljesítményt:
- Vödör szakítóerő: 56,9 kN
- Kar szakítóerő: 39,5 kN
Az innovatív szivattyú-átmenet-csökkentő vezérlőrendszer egy nagyon pontos megoldás, amely folyamatosan figyeli a gép működését, és ahol lehet, csökkenti a szivattyú terhelését. Ennek eredményeképpen a hidraulikus teljesítmény szükség szerint áll rendelkezésre, és az üzemanyag-fogyasztás minimálisra csökken.
NÖVELT STABILITÁS
Újratervezett tolólap
A hosszabb tolólap növeli a stabilitást lejtőkön végzett munkák során, és lehetővé teszi, hogy a gép magasabb halmokra is felkapaszkodjon. Továbbá, a lap görbülete úgy lett kialakítva, hogy a sár ne rakódjon fel a lap keretére.
NAGY FENNTARTHATÓSÁG
MINDEN IGÉNYHEZ
Eltolt kar:
Növeli a munkaterületet anélkül, hogy a gépet újra kellene pozicionálni. Kényelmes oldalsó ásás, köszönhetően a kiváló rálátásnak a munkát végző kanálra vagy tartozékra. A minimális munkatávolság lehetővé teszi a műveletek elvégzését nagyon szűk helyeken.
Mono kar:
2920 mm-en tud dolgozni (1630 mm elülső forgás + 1290 mm hátsó forgás). A nagyobb ásókhoz hasonló mono kar kialakítása kiemelkedő robusztusságot és megbízhatóságot biztosít.
Forgó kar:
Kiváló manőverezhetőség és maximális elérhetőség. A nagyméretű forgási szögek (balra 80°; jobbra 45°) és a kiváló láthatóság minden irányba hozzájárul a termelékenység növeléséhez.
TÖBB MUNKAMÓD
ÜZEMANYAG UTÁNPÓTLÁS NÉLKÜL
Nagyobb üzemanyagtartály
120 literes üzemanyagtartály: 20%-kal nagyobb, mint a B-sorozatban, ami több üzemidőt eredményez. Az opcionális üzemanyagtartály-utántöltő szivattyú növeli az operátor elégedettségét.
CX75C SR |
CX80C MSR |
||
Eltolt kar |
Rövid kar |
1,69 m |
|
Hosszú kar |
2,19 m |
||
Mono kar |
Rövid kar |
1,75 m |
|
Hosszú kar |
2,10 m |
||
Forgó kar |
Rövid kar |
1,69 m |
|
Hosszú kar |
2,19 m |
BIZTONSÁG
KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL
Kiváló kilátás
Minden a szemed előtt
Kabin láthatóság
A nagy kabin hatalmas üvegfelülete kiemelkedő látómezőt biztosít minden irányban, így könnyebbé és biztonságosabbá teszi a munkát a kanál vagy a tartozékok mellett. A bal pillért eltávolították, és a bal oldali, az elülső és a jobb oldali üvegfelületek jelentősen megnövekedtek.
Dolgozz biztonságosan szűk helyeken
A rövid far és az elülső forgási sugár kialakítása a C-sorozatú közepes méretű ekszkavátorokat a legjobb megoldássá teszi a hatékony munkavégzéshez zárt helyeken. A kompakt kialakítás minimalizálja a zavarokat városi és úti munkaterületeken, valamint csökkenti annak lehetőségét, hogy a gép felső szerkezetének forgatásakor valaminek neki ütközzön.
Az új kabin sima és kerek formatervezését a maximális megbízhatóság és funkcionalitás érdekében tanulmányozták. A CX75C SR kevesebb mint 3 méter széles területen is képes dolgozni!
KÉNYELMES ÉS BIZTONSÁGOS KABIN
Hosszan tartó munkavégzésre tervezve
Kiemelkedő tágasság
Ugyanaz a kabin, mint a nagyobb CASE ekszkavátoroknál, ami azt jelenti:
- 7%-kal szélesebb kabin – 11%-kal több lábtér
- A joystick kar és a haladási kar közötti távolság 31%-kal nőtt!
Javított kényelem és tartósság
Az újra tervezett kabin nemcsak biztonságosabb, hanem kényelmesebb és tartósabb is.
A kabinra ható ütések és rezgések hatékonyan elnyelődnek a 4 pontos folyadékos rögzítési rendszeren,
ami kellemes utazást biztosít és csökkenti a zajszintet a kabin belsejében.
A kabin szerkezete most négyzet keresztmetszetű pillérekkel rendelkezik,
amelyek hozzájárulnak a robusztusságához és tartósságához.
A biztonság az első
A C-sorozatú közepes méretű ekszkavátorok kabinja teljesen újratervezett,
megfelel a ROPS és FOPS 1. szintű biztonsági szabványoknak, és biztosítja a legjobb osztályú kezelővédelmet.
FOPS 2. szintű, valamint elülső kővédő védelmek opcionális lehetőségekként elérhetők.
Biztonságos kabinhozzáférés
Az ergonomikus kapaszkodók, a széles ajtó és az új lépések a futóművön együtt
könnyűvé és biztonságossá teszik a kabinba való bejutást.
A KEZELŐK MEGÉRDEMLIK
HASZNÁLAT KÖNNYEDSÉGE
Több funkció
A standard színes monitor kényelmesen elhelyezett, így könnyen olvasható, de a lehető legkevésbé befolyásolja a front és a jobb oldali láthatóságot.
Minden gép hatékony automata légkondicionálóval van felszerelve, amely 6 szellőzőnyílással kellemes klímát teremt a kabinban, és 430 m³/s sebességgel áramoltatja a levegőt. Az új légkondicionáló nemcsak 20%-kal erősebb, mint a B-sorozat rendszere, hanem csendesebb is.
A Proporcionális vezérlésű első és második segédhidraulika körök maximális kezelhetőség és kényelem érdekében rendelhetők, amikor a gép hidraulikus működtetésű tartozékokkal van használva.
A hátsó és oldalsó kamerák további érdekes funkciók, amelyek növelik a biztonságot a munkaterületen, és csökkentik a kezelő fáradtságát.
KÖNNYŰ KARBAN TARTÁS
BIZTONSÁGOS ÉS KÖNNYŰ KARBANTARTÁS
A hidraulikus rendszer, szűrők, motor és radiátorok könnyen hozzáférhetők a földszintről, lehetővé téve az intuitív, biztonságos és gyors karbantartási műveleteket. A gép teljes elrendezését optimalizálták, a karbantartás egyszerűsítésére prioritást adva. Az eredmények kiemelkedőek: 40%-os javulás a SAE karbantartási indexben!
Kényelmes hozzáférés a kabinból
A légkondicionáló belső recirkulációs szűrője és a biztosítéktábla most könnyen hozzáférhető a kabin belsejéből.
Egyszerűsített diagnosztika
A beépített monitor rendszer tartalmaz egy önellenőrző rendszert, amely figyelmezteti a kezelőt eltömődött levegő-, olaj- vagy hidraulikus szűrők esetén, és emlékeztetőket küld a esedékes karbantartásra, megelőzve ezzel a gép károsodását.
Hosszú karbantartási időszakok
A kis koromkibocsátású égési rendszer és a regeneráció hiánya minimalizálja az olaj degradációját és biztosítja a hosszabb olajcsere időszakokat.
FŐ OKOK, HOGY MIÉRT VÁLASSZA A CX C-SOROZATÚ HIDRAULIKUS EXKAVÁTOROKAT
ZÖLD TELJESÍTMÉNY
- Tier 4 Final DPF nélkül
- Alacsony üzemanyag-fogyasztás
- Alacsony karbantartási költségek
MAGAS TERMELÉKENYSÉG ÉS VERSZATILITÁS
- Több hidraulikus teljesítmény
- Javított irányíthatóság: gyors válaszidejű vezérlések és javított egyidejű mozgások
- Nagyobb ásási erő
- Nagyobb sokoldalúság a 3 különböző boom típussal
- Kiváló emelési kapacitás
KÖNNYŰ KARBA TARTÁS
- Földszintről történő hozzáférés
- Egyszerűsített diagnosztika
- Könnyű kabin tisztítás
KIVÁLÓ KÉNYELEM AZ OPERÁTOR SZÁMÁRA
- Nagy belső tér
- További funkciók
- Kiváló láthatóság
- Praktikus tárolórekeszek
CSÚCS SZINTŰ BIZTONSÁG
- ROPS és FOPS 2. szint
- Javított láthatóság
TELEMATIKA
CASE® KONSTRUKCIÓ
SiteWatch
A TUDOMÁNYOS RÉSZ
A CASE SiteWatch telematikai rendszere egy csúcstechnológiás vezérlőegységet használ, amely minden gépre fel van szerelve, hogy összegyűjtse az adott gépből és a GPS műholdaktól származó információkat. Ez az adat vezeték nélküli úton kerül továbbításra a mobil kommunikációs hálózatokon keresztül a CASE Telematics Web Portálra.
SiteWatch: központosított flottakontroll előnyei az Ön keze ügyében
Mérje valódi eszköz- rendelkezésre állását és optimalizálja azt
- Eliminálja a “phantom flottát”: A SiteWatch lehetővé teszi, hogy azonosítsa a tartalék egységeket vagy az alulhasznált gépeket minden helyszínen.
- Képes legyen újra allokálni az egységeket, ahol nagyobb szükség van rájuk.
- A jövőbeli karbantartási tervezés egyszerűbb, mivel a ténylegesen ledolgozott órák mindig elérhetők.
- Terjesztheti a SiteWatch előnyeit a flottája többi részére is: A SiteWatch más márkájú egységeken is telepíthető.
Kihívás a Teljes Birtoklási Költséggel!
- A különböző géptípusok üzemanyag-felhasználásának összehasonlítása lehetővé teszi, hogy a megfelelő berendezést válassza.
- Takarítson meg szállítási költségeket a tervezett és csoportos karbantartási feladatokkal.
- Béke a léleknek, optimalizált üzemidő és alacsonyabb javítási költségek a megelőző karbantartás révén: például értesítést kaphat, ha a motor szervizelésre szorul, elkerülve ezzel a zavaró leállásokat.
- Képes legyen összehasonlítani az eszközének megtérülését különböző helyszíneken.
- A berendezéseket csak munkavégzés ideje alatt használják. Beállíthat értesítéseket, hogy tudja, ha hétvégén vagy éjszaka használatban van.
- Integrálja a programozott karbantartási csomagot, hogy biztos lehessen benne, hogy minden gép a megfelelő helyen van a megfelelő időben.
További Biztonság, Alacsonyabb Biztosítási Díjak
- Tartsa távol a tolvajokat: eltántorítja őket az eszközének megtámadásától, mert geolokalizált. A SiteWatch rejtve van, így a tolvajok nem találják meg gyorsan.
- A flottája csak ott használható, ahol Ön dönt. Meghatározhat egy virtuális kerítést, és e-mailt kaphat, amikor egy gép elhagyja ezt a területet.
ALAPFELSZERELTSÉG
MOTOR
- Tier 4 végső (III b szakasz) Isuzu au-4le2x motor
- 41,2 kW
- 2,21 hydraulika
- Víz hűtésű, 4 ütemű dízel, 4 hengeren egy sorban
- Nagy kapacitású üzemanyagtartály: 120 l
- Auto-idle és egygombos üzemmód
- Üresjárati leállító rendszer
HÁTSÓKÖZPONT
- Két sebességes hidrosztatikus meghajtás,
- változó térfogatú axiális dugattyús motorral
- automatikus sebességváltással
- Mechanikai tárcsafékek olajfürdőben
- Végátvitel bolygómű csökkentéssel olajfürdőben
HYDRAULIKUS RENDSZER
- Nyitott középpontú rendszer, két változó térfogatú axiális dugattyús szivattyúval
- szabályozó rendszer gyors ciklusokhoz és egyidejű mozgásokhoz
- 1 független fogaskerék szivattyú a dózerlap működtetéséhez
- Kiegészítő csillapító vezérlés
- 3 üzemmód (automatikus, nehéz, sebességprioritás)
ALVÁZ
- 450 mm acél lánctalpak
- 450 mm dózerlap
- 4 rögzítési pont a könnyű szállításhoz
- Lépcső az alváza alatt a kabin könnyű megközelítéséhez
ÜZEMELTETŐ ÁLLOMÁS
- ROPS & FOPS 1. szint
- Biztonsági üveg az összes ablakhoz
- Egygombos zár elülső ablakhoz
- Szélvédő törlő és mosó
- 7″ teljes színű LCD monitor kijelző
- Hátsó nézet kamera
- Oldalsó nézet kamera
- Automatikus klímavezérlés
- Teljesen állítható mechanikus felfüggesztésű ülés
- 1 munkalámpa a karon
- 1 munkalámpa a kabin tetején
CX75C SR Mono kar |
CX75C SR Eltolt kar: |
CX80C MSR Forgó kar |
|
Felépítmény |
|||
FOPS 2. szint |
X |
STD. |
X |
Kar 2.19 m (mono kar) |
X |
N.A. |
X |
Kar 2.10 m (eltolt kar) |
N.A. |
X |
N.A. |
Elülső kővédő (OPG 2. szint) |
X |
X |
X |
Elülső hálós védő |
X |
X |
X |
ALVÁZ |
|||
450 mm gumilánctalpak |
X |
X |
X |
450 mm gumilink lánctalpak |
X |
X |
X |
600 mm acéllánctalpak |
X |
X |
X |
ÜZEMELTETŐ ÁLLOMÁS |
|||
Elektromos üzemanyagtöltő szivattyú |
X |
X |
X |
FM/AM rádió |
X |
X |
X |
HYDRAULIKUS RENDSZER |
|||
Kar és védőszelep biztonsági szelep & figyelmeztető berendezés biztonságos emelési műveletekhez |
X |
X |
X |
Vödör vagy csápos áramkör |
X |
X |
X |
Alacsony áramlás – elektromos arányos vezérlés |
X |
N.A. |
X |
Kalapács áramkör hidraulikus vezérlése (Mono boom – pedál vezérlés) |
X |
N.A. |
X |
Kalapács áramkör elektromos arányos vezérlése (Mono boom – joystick vezérlés) |
X |
N.A. |
X |
Kalapács/magas áramlású áramkör elektromos arányos vezérlése (Mono boom – kétirányú olajáram) |
X |
N.A. |
X |
Kalapács áramkör hidraulikus vezérlése (Offset boom – pedál vezérlés) |
N.A. |
X |
N.A. |
Kalapács áramkör elektromos arányos vezérlése (Offset boom – joystick vezérlés) |
N.A. |
X |
N.A. |
Kettős hatású áramkör elektromos arányos vezérlése (Offset boom – kétirányú olajáram) |
N.A. |
X |
N.A. |
EGYÉB OPCIONÁLIS FELSZERELTSÉG |
|||
Site Watch Telematics |
X |
X |
X |
Szikraelnyelő rendszer |
X |
X |
X |
CX C-SOROZAT HIDRAULIKUS KOTRÓK
CX75C SR – CX80C MSR
MŰSZAKI ADATOK
MOTOR
TELJESÍTMÉNY
Motor típusa:
ISUZU AP-4LE2X
Utazási sebességek (automatikus sebességváltás)
Névleges forgatónyomaték (kW):
41,2
- Magas (km/h):
5,1 (2000 min⁻¹) - Alacsony (km/h):
3,2
ISO 14396
Maximális forgatónyomaték (Nm):
193 (1800 min⁻¹)
Húzóerő (kN):
59,5
ISO 9249
Kibocsátási szint:
Tier 4 Final / Stage IIIB
Kapaszkodó képesség:
70% (35°)
Hengerűrtartalom (cc):
2179
KAPACITÁSOK
ÜZEMANYAG TARTÁLY (l):
120
Hidraulikus rendszer (l):
96,3
Maximális olajáram (l/min):
2 x 74
Motorolaj (l):
11,5 (2000 min⁻¹)
Hűtőrendszer (l):
12,2
HIDRAULIKUS RENDSZER
Munkakör (MPa):
29,4
Forgási kör (MPa):
22,6
Utazási kör (MPa):
29,4
Pilóta szivattyú (1 fogaskerék szivattyú)
Maximális olajáram (l/min):
18
Munkakör nyomás (MPa):
3,9
Kiegészítő szivattyú (1 fogaskerék szivattyú)
Maximális olajáram (l/min):
35,4 (2000 min⁻¹)
Munkakör nyomás (MPa):
23,5
Maximális forgási sebesség (min⁻¹):
10,4
Munkamód kijelzés:
(SP, H, Auto)
CX75C SR MŰSZAKI ADATOK
MONOKAR |
ELTOLT KAR |
||||||
Kar 1,69 m |
Kar 2,19 m |
Kar 1,75 m |
Kar 2,10 m |
||||
Műszaki adatok |
mm |
mm |
mm |
mm |
|||
A. Kabin magasság |
2760 |
2760 |
2860 |
2860 |
|||
B. Összes magasság (felszereléssel) |
2760 |
2860 |
2970 |
3160 |
|||
C. Összes hossz (felszereléssel) |
5755 |
6340 |
5945 |
5875 |
|||
D. Összes hossz (felszerelés nélkül) |
3410 |
3410 |
3410 |
3410 |
|||
E. Felső szerkezet teljes szélessége |
2270 |
2270 |
2270 |
2270 |
|||
F. Alváz teljes szélessége |
2320 |
2320 |
2320 |
2320 |
|||
G. Futómű nyomtáv |
1870 |
1870 |
1870 |
1870 |
|||
H. Szabványos talp szélessége |
450 |
450 |
450 |
450 |
|||
I. Mászó lánc teljes hossza |
2845 |
2845 |
2845 |
2845 |
|||
J. Tengelytáv (kerekek közötti távolság) |
2210 |
2210 |
2210 |
2210 |
|||
K. Magasság a felső szerkezet alatt |
750 |
750 |
750 |
750 |
|||
L. Minimális szabad magasság |
360 |
360 |
360 |
360 |
|||
M. Forgási (hátsó) sugár |
1290 |
1290 |
1290 |
1290 |
|||
N. Minimális elülső forgási sugár |
1630 |
1970 |
2130 |
2360 |
|||
O. Tolólap magassága |
450 |
450 |
450 |
450 |
|||
P. Tolólap szélessége |
2320 |
2320 |
2320 |
2320 |
*Offset 0 / Offset max bal
CX80C MSR MŰSZAKI ADATOK
FORGÓ KAR |
|||
Kar 1,69 m |
Kar 2,19 m |
||
Műszaki adatok |
mm |
mm |
|
A. Kabin magasság |
2760 |
2760 |
|
B. Összes magasság (felszereléssel) |
2760 |
2760 |
|
C. Összes hossz (felszereléssel) |
6680 |
6730 |
|
D. Összes hossz (felszerelés nélkül) |
3410 |
3410 |
|
E. Felső szerkezet teljes szélessége |
2270 |
2270 |
|
F. Alváz teljes szélessége |
2320 |
2320 |
|
G. Futómű nyomtáv |
1870 |
1870 |
|
H. Szabványos talp szélessége |
450 |
450 |
|
I. Mászó lánc teljes hossza |
2845 |
2845 |
|
J. Tengelytáv (kerekek közötti távolság) |
2210 |
2210 |
|
K. Magasság a felső szerkezet alatt |
750 |
750 |
|
L. Minimális szabad magasság |
360 |
360 |
|
M. Forgási (hátsó) sugár |
1680 |
1680 |
|
N. Minimális elülső forgási sugár |
2790 |
3030 |
|
O. Tolólap magassága |
450 |
450 |
|
P. Tolólap szélessége |
2320 |
2320 |
Ásási teljesítmény
CX75C SR
Műszaki adatok |
MONOKAR: 1.69 m |
MONOKAR: 2.19 m |
ELTOLT KAR: 1.75 m |
ELTOLT KAR: 2.10 m |
---|---|---|---|---|
Kar ásási erő (KN) |
39.5 |
33.8 |
39.4 |
34.7 |
Vödör ásási erő (KN) |
56.9 |
56.9 |
56.9 |
56.9 |
A. Maximális elérési távolság (mm) |
6410 |
6890 |
6500 |
6790 |
B. Maximális ásási mélység (mm) |
4130 |
4630 |
4250 |
4600 |
C. Maximális ásási magasság (mm) |
7370 |
7770 |
7380 |
7590 |
D. Maximális kiemelési magasság (mm) |
5280 |
5670 |
5310 |
5520 |
E. Maximális dozerlapát emelés a talaj felett (mm) |
440 |
440 |
440 |
440 |
F. Maximális dozerlapát süllyesztés a talaj alatt (mm) |
280 |
280 |
280 |
280 |
CX80C MSR
Műszaki adatok |
FORGÓ KAR: 1.69 m |
FORGÓ KAR: 2.19 m |
---|---|---|
Kar ásási erő (KN) |
39.5 |
33.8 |
Vödör ásási erő (KN) |
56.9 |
56.9 |
A. Maximális elérési távolság (mm) |
6410 |
6890 |
B. Maximális ásási mélység (mm) |
4130 |
4630 |
C. Maximális ásási magasság (mm) |
7370 |
7770 |
D. Maximális kiemelési magasság (mm) |
5280 |
5670 |
E. Maximális dozerlapát emelés a talaj felett (mm) |
440 |
440 |
F. Maximális dozerlapát süllyesztés a talaj alatt (mm) |
280 |
280 |